Jestem psychologiem, logopedą, terapeutą integracji sensorycznej oraz praktykiem metody
Tomatisa. Ukończyłam studia magisterskie na kierunku psychologia na Katolickim Uniwersytecie
Lubelskim oraz Podyplomowe Studium Logopedyczne na Uniwersytecie Kardynała Stefana
Wyszyńskiego w Warszawie. Uprawnienia do pracy metodą integracji sensorycznej uzyskałam
w Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej w 2013r. Mam to szczęście, że
moja praca jest również moją pasją. Posiadam wiedzę z zakresu funkcjonowania systemu
nerwowego, co pomaga mi zrozumieć specyficzne potrzeby dzieci z różnymi wyzwaniami
rozwojowymi. Jako psycholog zwracam szczególną uwagę na rozwój emocjonalny i społeczny
dziecka. W ciągu 15 lat pracy zawodowej miałam możliwość prowadzić terapię i konsultacje dla
rodziców w ośrodku dla dzieci ze spektrum autyzmu w mojej rodzinnej Ostrołęce na stanowisku
psychologa, w lubelskich przedszkolach i prywatnej szkole jako psycholog logopeda, w Poradni
Specjalistycznej SPINACZ uczestnicząc w pracach zespołu diagnostycznego oraz przez 7 lat
będąc terapeutą w Centrum Terapii Integracji Sensorycznej NIEDŹWIADEK w Lublinie. Każda
godzina mojej pracy była ważna i dała mi bezcenne doświadczenie. Stale pogłębiam swoją
wiedzę, a moje zainteresowania zawodowe oscylują wokół zaburzeń uwagi słuchowej oraz
rozwoju neurosensomotorycznego dziecka. W 2023 roku rozpoczęłam przygodę w
Miedzynarodowym Instytucie dr Svetlany Masgutowej w Warszawie.
Jestem terapeutą integracji sensorycznej, pedagogiem przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz
animatorem i menedżerem kultury. Stale aktualizuję swoją wiedzę i uczę się nowych
umiejętności, uczestnicząc w szkoleniach stacjonarnych i warsztatach.
W swojej pracy staram się tworzyć atmosferę pełną pozytywnej energii oraz budować relację z
dzieckiem opartą na zaufaniu i współpracy. Cieszą mnie sukcesy moich podopiecznych, co
przekłada się na ich lepsze funkcjonowanie.
Pracuję z dziećmi neurotypowymi z zaburzeniami integracji sensorycznej oraz z dziećmi ze
spektrum autyzmu, z afazją, mutyzmem, dziećmi z zespołami genetycznymi oraz innymi
zaburzeniami rozwojowymi. Prowadząc terapię ściśle współdziałam z rodzicami moich
podopiecznych.
Jestem pedagogiem specjalnym, terapeutą integracji sensorycznej, terapeutą ręki oraz
trenerem umiejętności społecznych.
Na co dzień pracuję w szkole podstawowej jako nauczyciel współorganizujący kształcenie,
pedagog specjalny, terapeuta oraz prowadzę zajęcia rewalidacyjne. Stale doskonalę swój
warsztat pracy, biorąc udział w kursach i szkoleniach, choć największą kopalnią wiedzy i
umiejętności jest dla mnie czas spędzony na zajęciach z dziećmi.
W pracy najważniejsze jest dla mnie indywidualne podejście do dziecka. W procesie terapii
skupiam się na możliwościach i mocnych stronach moich podopiecznych. To dzięki tym
zasobom możemy wspólnie niwelować trudności. Cenię sobie kontakt z rodzicami, ponieważ
uważam, że to właśnie rodzice pełnią ogromną rolę w terapii swoich dzieci. Praca w gabinecie to
dopiero początek działań, które są kontynuowane w domu. Jako pedagog i terapeuta, doceniam
możliwość ciągłego uczenia się od dzieci. To one często pokazują nam, czego potrzebują i co
jest dla nich cenne, aby mogły prawidłowo funkcjonować. Każdy, nawet najmniejszy sukces
odniesiony przez nie w gabinecie, daje mi siłę do dalszego działania.
Jestem pedagogiem przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz terapeutą integracji sensorycznej.
Jako terapeuta pracuję z dziećmi, które mają trudności w przetwarzaniu bodźców
sensorycznych. W swojej pracy stosuję ćwiczenia, które pomagają dzieciom lepiej integrować
bodźce zmysłowe, co przekłada się na poprawę ich funkcjonowania w codziennym życiu. Cenię
sobie bezpośrednią pracę z dziećmi, dzięki której mogę obserwować postępy i sukcesy moich
podopiecznych. Moja praca wymaga nie tylko wiedzy i umiejętności, ale także empatii,
cierpliwości i kreatywności, które są niezbędne do efektywnej pomocy dzieciom. Podnoszę
swoje kompetencje uczestnicząc w szkoleniach z zakresu stosowania metody integracji
sensorycznej.
Jestem logopedą oraz specjalistą z zakresu audiologii. Skończyłam studia magisterskie na
kierunku Logopedia z audiologią o specjalności logopedia kliniczna na Uniwersytecie Marii
Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Jestem certyfikowanym praktykiem elastycznego,
terapeutycznego Tapingu w Logopedii według podejścia Esther de Ru. Na co dzień pracuję w
wielospecjalistycznym zespole, prowadzę zajęcia logopedyczne indywidualne (dla dzieci i
dorosłych) oraz grupowe dla dzieci z problemami logopedycznymi pracując w przedszkolach
oraz w Centrum Wspomagania Rozwoju Dziecka Fikołkowo.
Specjalizuję się w terapii wad wymowy oraz zaburzeniach miofunkcjonalnych. Pracuje z dziećmi
od 18 miesiąca życia, z pacjentami z przerośniętymi migdałami, pacjentami ze skróconym
wędzidełkiem języka, z pacjentami z opóźnionym rozwojem mowy, z pacjentami ze spektrum
autyzmu oraz różnymi zaburzeniami rozwojowymi.
W mojej pracy cenię sobie dobrą atmosferę na zajęciach oraz współpracę ze specjalistami,
która uświadamia mi, jak ważne jest całościowe spojrzenie na pacjenta. Kluczem do sukcesu
jest znajdowanie przyczyny, zamiast skupiania się wyłącznie na objawach. W terapii kieruję się
podążaniem za dzieckiem i skupianiem się na jego możliwościach. Każdego pacjenta traktuję
jako wyzwanie i wyjątkową lekcję.
Jestem certyfikowanym terapeutą integracji sensorycznej i terapeutą ręki. Nieustannie rozwijam
swoje umiejętności i podnoszę kompetencje uczestnicząc w szkoleniach specjalistycznych z
zakresu stosowania metody integracji sensorycznej. Kluczowa w procesie terapeutycznym jest
dla mnie relacja z dzieckiem oraz współpraca z rodzicem. Zajęcia prowadzę w formie zabawy, która z jednej strony spełnia dziecięce potrzeby, a z drugiej daje najlepszą motywację do
pokonywania trudności.
Pracuję z dziećmi o prawidłowym rozwoju, jak również z opóźnieniami w rozwoju
psychoruchowym oraz trudnościami szkolnymi.
Jestem pedagogiem specjalnym, oligofrenopedagogiem, tyflopedagogiem, pedagogiem
przedszkolnym, terapeutą pedagogicznym, psychoterapeutką w trakcie szkolenia. Ukończyłam
studia magisterskie, podyplomowe oraz kursy i szkolenia specjalistyczne.
Na co dzień jestem pedagogiem diagnozującym w poradni psychologiczno-pedagogicznej,
pracuję jako pedagog specjalny w przedszkolu wspierając nauczycieli, rodziców i dzieci oraz
prowadzę Poradnictwo Rodzinne z Rodzicami w ramach konsultacji online. W swojej pracy
kieruję się podążaniem za dzieckiem oraz łączeniem elementów metod terapii pedagogicznej,
mając na celu rozwój mocnych stron i kompensację braków w rozwoju dziecka. W pracy z
rodzicami natomiast wspieram, wyposażam w narzędzia i techniki dostosowane do potrzeb
dziecka, zgodnych z jego tempem rozwoju oraz do potrzeb rodziny.