Testimonials

mgr Anna Cejner
Terapeuta SI, Psycholog, Logopeda

Jestem psychologiem, logopedą, terapeutą integracji sensorycznej oraz praktykiem metody
Tomatisa. Ukończyłam studia magisterskie na kierunku psychologia na Katolickim Uniwersytecie
Lubelskim oraz Podyplomowe Studium Logopedyczne na Uniwersytecie Kardynała Stefana
Wyszyńskiego w Warszawie. Uprawnienia do pracy metodą integracji sensorycznej uzyskałam
w Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej w 2013r. Mam to szczęście, że
moja praca jest również moją pasją. Posiadam wiedzę z zakresu funkcjonowania systemu
nerwowego, co pomaga mi zrozumieć specyficzne potrzeby dzieci z różnymi wyzwaniami
rozwojowymi. Jako psycholog zwracam szczególną uwagę na rozwój emocjonalny i społeczny
dziecka. W ciągu 15 lat pracy zawodowej miałam możliwość prowadzić terapię i konsultacje dla
rodziców w ośrodku dla dzieci ze spektrum autyzmu w mojej rodzinnej Ostrołęce na stanowisku
psychologa, w lubelskich przedszkolach i prywatnej szkole jako psycholog logopeda, w Poradni
Specjalistycznej SPINACZ uczestnicząc w pracach zespołu diagnostycznego oraz przez 7 lat
będąc terapeutą w Centrum Terapii Integracji Sensorycznej NIEDŹWIADEK w Lublinie. Każda
godzina mojej pracy była ważna i dała mi bezcenne doświadczenie. Stale pogłębiam swoją
wiedzę, a moje zainteresowania zawodowe oscylują wokół zaburzeń uwagi słuchowej oraz
rozwoju neurosensomotorycznego dziecka. W 2023 roku rozpoczęłam przygodę w
Miedzynarodowym Instytucie dr Svetlany Masgutowej w Warszawie.

mgr Kamila Ochalska
Terapeuta Integracji Sensorycznej, Pedagog przedszkolny, Pedagog wczesnoszkolny

Jestem terapeutą integracji sensorycznej, pedagogiem przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz
animatorem i menedżerem kultury. Stale aktualizuję swoją wiedzę i uczę się nowych
umiejętności, uczestnicząc w szkoleniach stacjonarnych i warsztatach.
W swojej pracy staram się tworzyć atmosferę pełną pozytywnej energii oraz budować relację z
dzieckiem opartą na zaufaniu i współpracy. Cieszą mnie sukcesy moich podopiecznych, co
przekłada się na ich lepsze funkcjonowanie.
Pracuję z dziećmi neurotypowymi z zaburzeniami integracji sensorycznej oraz z dziećmi ze
spektrum autyzmu, z afazją, mutyzmem, dziećmi z zespołami genetycznymi oraz innymi
zaburzeniami rozwojowymi. Prowadząc terapię ściśle współdziałam z rodzicami moich
podopiecznych.

mgr Diana Iwanek
Pedagog specjalny, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta ręki, Trener umiejętności społecznych

Jestem pedagogiem specjalnym, terapeutą integracji sensorycznej, terapeutą ręki oraz
trenerem umiejętności społecznych.
Na co dzień pracuję w szkole podstawowej jako nauczyciel współorganizujący kształcenie,
pedagog specjalny, terapeuta oraz prowadzę zajęcia rewalidacyjne. Stale doskonalę swój
warsztat pracy, biorąc udział w kursach i szkoleniach, choć największą kopalnią wiedzy i
umiejętności jest dla mnie czas spędzony na zajęciach z dziećmi.
W pracy najważniejsze jest dla mnie indywidualne podejście do dziecka. W procesie terapii
skupiam się na możliwościach i mocnych stronach moich podopiecznych. To dzięki tym
zasobom możemy wspólnie niwelować trudności. Cenię sobie kontakt z rodzicami, ponieważ
uważam, że to właśnie rodzice pełnią ogromną rolę w terapii swoich dzieci. Praca w gabinecie to
dopiero początek działań, które są kontynuowane w domu. Jako pedagog i terapeuta, doceniam
możliwość ciągłego uczenia się od dzieci. To one często pokazują nam, czego potrzebują i co
jest dla nich cenne, aby mogły prawidłowo funkcjonować. Każdy, nawet najmniejszy sukces
odniesiony przez nie w gabinecie, daje mi siłę do dalszego działania.

mgr Magdalena Majchrzak
Pedagog przedszkolny, Pedagog wczesnoszkolny, Terapeuta Integracji Sensorycznej

Jestem pedagogiem przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz terapeutą integracji sensorycznej.
Jako terapeuta pracuję z dziećmi, które mają trudności w przetwarzaniu bodźców
sensorycznych. W swojej pracy stosuję ćwiczenia, które pomagają dzieciom lepiej integrować
bodźce zmysłowe, co przekłada się na poprawę ich funkcjonowania w codziennym życiu. Cenię
sobie bezpośrednią pracę z dziećmi, dzięki której mogę obserwować postępy i sukcesy moich
podopiecznych. Moja praca wymaga nie tylko wiedzy i umiejętności, ale także empatii,
cierpliwości i kreatywności, które są niezbędne do efektywnej pomocy dzieciom. Podnoszę
swoje kompetencje uczestnicząc w szkoleniach z zakresu stosowania metody integracji
sensorycznej.